pirmdiena, 2014. gada 8. septembris

sešdesmitā diena


Bose visu laiku gultā taisa viņai vien zināmu kārtību, bet pati tajā visā haosā neguļ. Apguļas uz grīdas un aizdomīgi vēro, kas tagad notiks. Man tāda sajūta, ka viņa gaida, ka pēkšņi tur tajā juceklī KĀDS uzradīsies:)))
Es mazliet dusmojos, jau otro reizi šorīt klājot gultas pārklāju, bet Bose lietišķi noskatās manās aktivitātēs.

Šodien sešdesmitā diena... zinot Bosi, liekas, ka viņa var izstrādāt visādus stiķus. Par to mazliet baidījos vakar braucot uz izstādi. Tikpat labi viņa var sataisīties dzemdēt šodien, bet tikpat labi 67.dienā:) Toties, ar tādu suni NEKAD nav garlaicīgi, jo notiek divu prātu labdabīga cīkstēšanās. Forši, kaut gan zinu, ka mani viņa lasa kā grāmatu, nu, man gribas ticēt, ka es viņu arī:), bet varbūt viņa tikai man ļauj tam noticēt!

Njā, nevaru nepateikt... Vakar izstādē Mētra noslēdza Baltijas Veterānu Čempiona titulu un ieguva izstādes BIS Veterāns I!


Te laimīgā Inga, cienījamā experte, vislieliskākais hendleris pasaulē - Evija un, protams, notikuma centrālā persona - MĒTRIŅA!



Meafiton & draugi
Bija tik forši visus satikt!!!!!!


 08.09.2014.   23:00
Vakarā braucu pēc Ingas, jo man prāts nemierīgs par gaidāmajiem notikumiem. Milzīgs PALDIES viņai, ka atvēl mums savu laiku un turēs roku uz pulsa, kamēr es darbā.  ...rīt 61.diena

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru