ceturtdiena, 2014. gada 11. septembris

10.septembris

TAS ir noticis. Ja pavisam godīgi, es vispār neaptveru kas un kā, domas ir apstājušās, daru tikai kaut kādas automātiskas darbības:)
...bet Bose ir mamma pieciem puikiem un vienai meitenei.



... tikai viena meitene, Boss taču zināja, ka meitenes es dikti gaidu! Viņa izlēma manā vietā, vai varbūt palīdzēja, lai nav jāmokās ar izvēli. ...un tad es saprotu, cik slidena ir robeža...varēja taču būt tikai puikas... un skaidrs, ka nekāda plānošanas aritmētika te nestrādās!


...bāc, ar kustīgajiem kunkuļiem Boses vēderā es taču visu laiku runāju tikai kā ar puišiem! Skaidrs, vainīga esmu es pati:)))) Nu, labi, Boskin, paldies par to pašu vienu meiteni, es saprotu, tu negribēji, lai es esmu pavisam, pavisam bēdīga.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru